shoe porn

October 15, 2010


Clockwise: Jessica Simpson, Jeffrey Campbell (available from Modcloth), and Topshop.

My current top 3. Soon to be reshuffled once my Litas finally freaking arrive haha.

Post a Comment

Gracias!

Got a question you want answered? Check out the FAQ section first, then drop me a line via twitter/facebook x

comments: 49

the moonchild wrote:

yum (:

rena. i want the first ones.

Victoria India wrote:

oh wow! xo

inkarlcerating wrote:

oh fuck! now im uber jealous! i loove

will u be getting a LITa as well?

Ivania santos By DIAMOND wrote:

I loveeeeeeeeeeeeeed <3


xoxo*
IvÂnia Diamond

MiracleBox wrote:

.. I really REALLY want those first ones <3 They are amazing!

Eden wrote:

ahh those shoes!lovely!

sandhyaa wrote:

i just had my shoe orgasm !
A.W.E.S.O.M.E.

feli wrote:

love everything!

http://www.thefeliblog.com

Nita -Karoliina wrote:

amazing collection! Oh, i have Lita's in mustard and i love them.

Alice wrote:

great shoes :) Love it ^^

noura. wrote:

the campbells are tooooo sick

Sebastian Kubatz wrote:

KILLER BOOTS !!!!


http://sebastiankubatz.blogspot.com


cheers,
sebastian

Dodo wrote:

Gimme all plz!

Dainty Librarian Vintage wrote:

They are all simply amazing.

www.daintylibrarian.com

Kristina wrote:

love the first ones!

Nita -Karoliina wrote:

Bytheway, i have a give away in my blog. check it out love!

stilettolover91 wrote:

Those black wedges are so HOT!!!!

http://hottheels.blogspot.com/

Riikka wrote:

wow, those black wedges are perfect!!

Shamini wrote:

ooh! love the JC's and the Topshop ones!
absolutely gorgeous!
xoxo

Kookie B. wrote:

damn! love the JC Ticks!

http://deathbyplatforms.blogspot.com/

FASHION SNAG wrote:

Beautiful shoes!


www.FashionSnag.com

Camilla wrote:

I LOVE THE TOPSHOP ONES.


INTOTHEFOLDFASHION.BLOGSPOT.COM

Alyssa wrote:

They're all soooooo dreammmmmy!

Lady wrote:

wow!!! i'm in love!!!


xoxo
lady

excSHOESme wrote:

sooo pretty ... all of them.... *drool*

Shebelle wrote:

WOW!
xx
She

Couture wrote:

Great shoes!

Fatiha Faulzi wrote:

Can i have it all? And the Litas too?!

xoxo, http://heelsandwedges.blogspot.com

Jenna M. wrote:

We have the exact same taste in shoes, haha.

fashion westie wrote:

HA! YOU CAVED TO THE LITA!! what colour/fabrication did you order? if you say the pony hair, i'm literally gonna cry.....i die for those shoes.

speaking of 'i die' --you already know i'm a fan of your shoe collection. imagine if we lined up both our shoe collections....how far down the street would we get?

Lindsay LeBoyer wrote:

stunning!

http://thestyle-child.blogspot.com

Kathleen Carla. wrote:

OMG this is amaazing. to die for. im so jealous of your shoe collection! would love to see your whole shoe collection, bet it's inspiring. wonderful post girl!
<3, KC.

Luise und Lisa wrote:

I Love wedges!

and you'll may like my blog:
TheDeathofGlitter.blogspot.com

xx

Pawi Macarena wrote:

hahha i want to be like you...
1) have a lot of pair of shoes
2) be brave to wear those kind of heels (very very very high hahaha) :)
you rock bby!

have a great weekend !

Alexandra wrote:

Love them all! Especially the Jeffrey Campbell ones...great selection!

Alexandra xo

http://tovogueorbust.blogspot.com/

jamie-lee wrote:

I love the topshop ones - saw em today in KW and stopped myself from trying them otherwise i likely would've bought them!

http://pagesixxx.blogspot.com

Isabella wrote:

:O AMAAAZING SHOES! And those Topshop ones are insane!! WANT.

http://candycoatedfashion.blogspot.com

Marine wrote:

there are wonderful ;)

notsoChiara wrote:

INSANEEEEEEEE

C:

http://moneygonefor.blogspot.com/

MELISSA Z. wrote:

my favs are the first ones!

www.abitoffashion.com

Femme wrote:

wow, I'm in shoe-love!

-x-

http://highheelsandsneaklers.blogspot.com

6roove wrote:

gosh, I love all 3 pairs! awesome!

X
Watching the waves

The Little Dust Princess wrote:

Love!

xx The Little Dust Princess

twin wrote:

omg!!

Paula wrote:

No need to say perfect!

Ilse wrote:

f*ck, I want your top 3 shoe collection

Elena Vasilieva wrote:

these all are fantastic, totally chic and cool

vasilieva
http://elenavasilieva.blogspot.com/
x

popdisorder wrote:

girl you are so aamzing , really :)

natalie wrote:

so nice!
where can u get the black ankle boots from?
x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...